avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 31 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 190
31 Yayın
6 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
190 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

2

2104

1

2

687

2

1

1393

1

1

2224

3

1

1912

Yayınlar

0

88

0

589

1

1514

0

1517

0

825

0

837

0

1052

0

1549

0

409

0

1176

1

2224

2

2104

1

1912

0

4349

1

1393

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10555

1

10555

1

3244

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

0

993

0

6155

0

1574

0

2729

0

3050

0

3143

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2423

0

2423

0

5290

0

933

0

3591

Yayınlar

1

1

1514

1

0

1517

1

0

825

1

2

687

2

0

1052

1

1

2224

1

0

1353

3

1

1912

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4349

7

0

4349

2

1

1393

2

1

3244

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

5

0

993

3

0

6155

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3050

3

0

3050

5

0

3143

2

0

933

1

0

3591

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.