Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Aslı Saylan Kırmızıgül
Aslı Saylan Kırmızıgül
Doç. Dr.
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
53
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
11
16
Yayın
53
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0001-5678-8050
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
“Ses” Konusunun STEM Etkinlikleri ile Öğretiminin Başarıya Etkisi
Yazarlar: Ayşegül Dedetürk,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.532331
ATIF
7
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4906
7
ATIF
3
FAVORİ
4906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ YENİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Aynur Çevik,
Ebru Ezberci Çevik
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2890
0
ATIF
1
FAVORİ
2890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Esra Kızılay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
471
0
ATIF
1
FAVORİ
471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Robotic Coding Perceptions of Middle School Students
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1274671
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
266
0
FAVORİ
266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
I Am Learning Destructive Natural Disasters: Technology Enriched “My Hero Water Drop Activity"
Yazarlar:
Fulya Öner Armağan
,
Sedef Canbazoğlu Bilici
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
, Sümeyye Demirezen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.75.10.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Technology-Supported Interdisciplinary Integration on Critical Thinking and Creativity: The Perspective of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Esra Kızılay
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Mustafa Çevik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.54.10.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
0
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenmenin Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Öz-yeterlik Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Öğretmen Adayları Örneklemi
Yazarlar:
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Oktay Kızkapan
,
Nagihan Tanık Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1068025
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
0
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim ve Ortaöğretimde STEM Eğitimi Üzerine Alan Yazın İncelemesi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Kibar Sungur Gül
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Huseyin Ates
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.931501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2212
0
FAVORİ
2212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Sanal Laboratuvarlar İle İlgili Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Kızılay
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
429
0
FAVORİ
429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN LABORATUVARI KULLANIMINA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.757875
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Seçimlerinde Etkili Olan Etkenlerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Esra Kızılay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
471
1
FAVORİ
471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okuryazarlığına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Kızılay
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
0
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Ses” Konusunun STEM Etkinlikleri ile Öğretiminin Başarıya Etkisi
Yazarlar: Ayşegül Dedetürk,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.532331
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4906
3
FAVORİ
4906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Işık ve Ses Konusuna Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sinan Yanar
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.577411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1143
0
FAVORİ
1143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arasındaki İlişkiye Dair Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Esra Kızılay
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5196
0
FAVORİ
5196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması’ Konusunda Geçerliliği ve Güvenilirliği Sağlanmış Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Aslı Saylan-kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.426792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1765
0
FAVORİ
1765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarından Portfolyo Kullanımının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
Aslı Saylan
,
Sinan Yanar
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.428865
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ YENİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Aynur Çevik,
Ebru Ezberci Çevik
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2890
1
FAVORİ
2890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. ve 7. Sınıf Öğrenciler İçin Gerçekleştirilen “Küçük Bilginler Bilim Okulu” nun Değerlendirilmesi/Evaluation of the Little Scientists' Science School Which Was Organized for 6th and 7th Graders
Yazarlar:
İsmail Marulcu
,
Aslı Saylan
,
Esra Güven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Education and Future
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
SDU International Journal of Educational Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Erciyes Journal of Education
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Teacher Education and Educators
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öz-düzenlemeli Öğrenmenin Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Öz-yeterlik Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Öğretmen Adayları Örneklemi
Yazarlar:
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Oktay Kızkapan
,
Nagihan Tanık Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1068025
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
1
ATIF
0
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim ve Ortaöğretimde STEM Eğitimi Üzerine Alan Yazın İncelemesi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Kibar Sungur Gül
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Huseyin Ates
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.931501
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2212
5
ATIF
0
FAVORİ
2212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN LABORATUVARI KULLANIMINA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.757875
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
2
ATIF
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Ses” Konusunun STEM Etkinlikleri ile Öğretiminin Başarıya Etkisi
Yazarlar: Ayşegül Dedetürk,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.532331
ATIF
7
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4906
7
ATIF
3
FAVORİ
4906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Işık ve Ses Konusuna Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sinan Yanar
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.577411
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1143
5
ATIF
0
FAVORİ
1143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması’ Konusunda Geçerliliği ve Güvenilirliği Sağlanmış Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Aslı Saylan-kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.426792
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1765
4
ATIF
0
FAVORİ
1765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarından Portfolyo Kullanımının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
Aslı Saylan
,
Sinan Yanar
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.428865
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
3
ATIF
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat