Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Veysel Demirer
Veysel Demirer
Doç. Dr.
SULEYMAN DEMIREL UNIV
Yayın
16
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
78
TR Dizin Atıf
61
16
Yayın
14
Hakemlik
78
CrossRef Atıf
61
TR Dizin Atıf
0000-0002-3264-9424
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
SULEYMAN DEMIREL UNIV
Popüler Yayınları
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları: Google Glass Örneği
Yazarlar:
Çağdaş Erbaş
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18369
0
ATIF
2
FAVORİ
18369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Alanında Bilgi Güvenliği Üzerine Sistematik Bir Alanyazın İncelemesi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Mevlüt Yıldırım
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.862623
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
1
ATIF
2
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının İncelenmesi ve Eğitimsel Açıdan Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Çağdaş Erbaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9265
20
ATIF
1
FAVORİ
9265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Robotik Kullanımı İle İlgili Yapılan Çalışmalara Sistematik Bir Bakış
Yazarlar:
Vehbi Yolcu
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2937
0
ATIF
1
FAVORİ
2937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN NOMOFOBİ, AKILLI TELEFON BAĞIMLILIĞI VE AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Hacer Göktaş
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1130214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROGRAMLAMA EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMEYE YÖNELİK ARDUINO ETKİNLİKLERİNİN KULLANILMASI: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Vahid Sinap
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1035265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1000
0
FAVORİ
1000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The role of technological pedagogical content knowledge and social cognitive variables in teachers’ technology integration behaviors
Yazarlar:
Cemal Hakan Dikmen
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.46.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1984
0
FAVORİ
1984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Alanında Bilgi Güvenliği Üzerine Sistematik Bir Alanyazın İncelemesi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Mevlüt Yıldırım
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.862623
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
2
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Yasemin Baki
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.392654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2229
0
FAVORİ
2229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin FATİH Projesine Yönelik Görüşlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Cemal Hakan Dikmen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Veysel Demirer
, Vehbi Yolcu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.340859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2279
0
FAVORİ
2279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Robotik Kullanımı İle İlgili Yapılan Çalışmalara Sistematik Bir Bakış
Yazarlar:
Vehbi Yolcu
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2937
1
FAVORİ
2937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TERS YÜZ SINIF MODELİ ÇERÇEVESİNDE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ ÇALIŞMALARA BİR BAKIŞ: İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Veysel Demirer
, Betül Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288488
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5010
0
FAVORİ
5010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Davranışlarını Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Cemal Hakan Dikmen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1241
0
FAVORİ
1241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TRENDS IN STUDIES ON VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENTS IN TURKEY BETWEEN 1996-2014 YEARS: A CONTENT ANALYSIS
Yazarlar:
Veysel Demırer
,
Cagdas Erbas
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.45497
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
932
0
FAVORİ
932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adayları için medya okuryazarlığı eğitimi: Öğretim tasarımı süreci ve değerlendirilmesi
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Esra Barut
,
Çağdaş Erbaş
,
Cemal Hakan Dikmen
,
Nurcan Sak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1566
0
FAVORİ
1566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programming Education and New Approaches Around The World and in Turkey / Dünyada ve Türkiye'de Programlama Eğitimi ve Yeni Yaklaşımlar
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Nurcan Sak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7446
0
FAVORİ
7446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Üzerine 2009-2013 Yılları Arasında Yapılan Çalışmalardaki Eğilimler
Yazarlar:
Cemal Dikmen
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.77632
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3166
0
FAVORİ
3166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının İncelenmesi ve Eğitimsel Açıdan Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Çağdaş Erbaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9265
1
FAVORİ
9265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları: Google Glass Örneği
Yazarlar:
Çağdaş Erbaş
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18369
2
FAVORİ
18369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Education
Turkish Online Journal of Distance Education
Editörlük
SDU International Journal of Educational Studies
Alan Editörü
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
The role of technological pedagogical content knowledge and social cognitive variables in teachers’ technology integration behaviors
Yazarlar:
Cemal Hakan Dikmen
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.46.9.2
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1984
4
ATIF
0
FAVORİ
1984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Alanında Bilgi Güvenliği Üzerine Sistematik Bir Alanyazın İncelemesi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Mevlüt Yıldırım
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.862623
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
1
ATIF
2
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Yasemin Baki
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.392654
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2229
13
ATIF
0
FAVORİ
2229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin FATİH Projesine Yönelik Görüşlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Cemal Hakan Dikmen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413735
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
7
ATIF
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Veysel Demirer
, Vehbi Yolcu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.340859
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2279
3
ATIF
0
FAVORİ
2279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TERS YÜZ SINIF MODELİ ÇERÇEVESİNDE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ ÇALIŞMALARA BİR BAKIŞ: İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Veysel Demirer
, Betül Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288488
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5010
18
ATIF
0
FAVORİ
5010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TRENDS IN STUDIES ON VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENTS IN TURKEY BETWEEN 1996-2014 YEARS: A CONTENT ANALYSIS
Yazarlar:
Veysel Demırer
,
Cagdas Erbas
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.45497
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
932
1
ATIF
0
FAVORİ
932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Üzerine 2009-2013 Yılları Arasında Yapılan Çalışmalardaki Eğilimler
Yazarlar:
Cemal Dikmen
,
Veysel Demirer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.77632
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3166
11
ATIF
0
FAVORİ
3166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının İncelenmesi ve Eğitimsel Açıdan Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Veysel Demirer
,
Çağdaş Erbaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9265
20
ATIF
1
FAVORİ
9265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat